Saturday, March 25, 2017

Kilang Jahit Pukal

TIP MEMILIH KILANG JAHIT PUKAL

Saya Ada menyediakan perkhimataan jahit pukal
area shah alam dan kuala lumpur

turut menerima untuk tempahan secara online,
cuma online nie, kos postage mahai. harap maklum lah kalau nak berurusan secara online.

nak tip?
scroll post sebelum ini ada ,dibawah post ini. tqvm

hubungi

019 - 333 1678 (Encik Nasrul)
untuk lebih detail dan pelbagai tip,
mohon untuk berbincang dengan saya (jue)

fb saya Nur zulaiha burhan



Iklan ini tidak berbayar, 
maaf atas tulisan serba ringkas, dikala waktu yang singkat ini,
Dengan ini, saya juga dengan senang hati dan berbesar hati, sangat sangat besar
jika ada mana-mana pihak yang hanya ingin bertanya soalan mengenai
jahitan pukal,  tak buat dengan saya pun tak menjadi masalah,
cuma jangan lupa,
ucaplah

TERIMA KASIH


Bagi pihak yang Ingin melantik saya sebagai penasihat rekaan atau runner yang menguruskan jahitan pada pihak lain, freelance designer, atau apa-apa yang berkaitan dengannya,
boleh juga mehubungi saya pada number yang tertera, dan mintak untuk berbincang sendiri dengan saya jue.

Tqvm

No comments: